پخش زنده مراسم تشییع و تدفین رئیس جمهور شهید، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مشهد مقدس مسیر تشییع پیکر رئیس جمهور شهید در مشهد + زمان تدفین در حرم مطهر امام رضا(ع) مشهدی‌ها؛ بی‌قرار شهیدجمهور | سلام‌ ای غم لحظه‌های جدایی حضور ۱۳۵ تیم امدادگر هلال‌احمر در مراسم تشییع شهید جمهور در مشهد (۳ خرداد ۱۴۰۳) آماده‌باش کامل آتش‌نشانی مشهد برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید ایران تامین برق پایدار برای آیین تشییع پیکر شهید جمهور در مشهد آمادگی کامل ناوگان باری درون شهری مشهد برای استقبال و تشییع پیکر شهدای خدمت (۳ خرداد ۱۴۰۳) مسافران فرودگاه مشهد فردا از مترو استفاده کنند (۳ خرداد ۱۴۰۳) فرماندار مشهد: پیکر شهید امیرعبداللهیان امشب (چهارشنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۳) در حرم امام‌رضا(ع) تشییع می‌شود | فردا در فرودگاه مشهد هیچ استقبالی نداریم مترو مشهد فردا (سوم خرداد ۱۴۰۳) در ایستگاه‌های شریعتی و بسیج توقف نخواهد کرد خدمات‌رسانی رایگان پارکینگ‌های شهرداری و حمل‌ونقل عمومی در روز تشییع شهدای خدمت (۳ خرداد ۱۴۰۳) تمامی بانک‌های مشهد و استان جز شعب منتخب فردا (سوم خرداد ۱۴۰۳) تعطیل هستند استقرار تیم‌های واکنش سریع امداد و نجات در طول مسیر تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اختصاص ۸ مسیر ویژه اتوبوس‌رانی برای تسهیل تردد در مراسم تشییع رئیس‌جمهوری ادارات خراسان رضوی و مشهد فردا پنجشنبه (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) تعطیل شد شهردار مشهد: هزار و ۷۰۰ دستگاه اتوبوس فردا در مشهد خدمت رسانی می‌کنند | مترو در مشهد رایگان است + فیلم جزئیات ممنوعیت تردد در روز تشییع شهدای خدمت در مشهد (۲ خرداد ۱۴۰۳) + نقشه محدودیت‌ها بررسی آخرین تمهیدات ترافیکی و حمل‌و‌نقلی خیابان امام‌رضا(ع) مشهد با حضور شهردار + فیلم مهمان داریم | مشهدالرضا آماده درآغوش‌گرفتن خادم‌الرضا (ع) خدمت برای میزبانی خادم ملت | مشهد مهیای حضور شهیدجمهور می‌شود تمهیدات اسکان برای شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع شهدای خدمت در مشهد
سرخط خبرها

سال آینده؛ آغاز بهسازی آسفالت باند فرودگاه مشهد

  • کد خبر: ۱۳۱۵۷۳
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
سال آینده؛ آغاز بهسازی آسفالت باند فرودگاه مشهد
یست وچهارم مهرماه بود که درپی ترکیدگی سریالی لاستیک هواپیما‌ها در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد و ورود سازمان هواپیمایی به ماجرا و پس از آن پایان گام اول رنگ آمیزی باند آن، از آغاز اجرای گام دوم خبر دادیم و به نقل از مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی نوشتیم که برای اجرای این گام، زمانی ۱۰ روزه در نظر گرفته شده است. حدود ۱۰ روز پس از انتشار آن خبر، بار دیگر سراغ محمود امانی بنی را گرفتیم تا از آخرین وضعیت اجرای این پروژه بگوید.

سعید کریم پور | شهرآرانیوز، محمود امانی بنی در گفتگو با شهرآرا با اشاره به اینکه اصلاح گام دوم باند فرودگاه مشهد مانند گام اول شامل اصلاح رنگ می‌شود، اظهار کرد: این موضوع جزو آیتم‌هایی بود که سازمان هواپیمایی کشوری آن را از ما خواسته بود. درواقع یکی از مسائل مربوط به ترکیدگی لاستیک‌ها را ناشی از وضعیت رنگ آمیزی باند می‌دانستند.

وی اضافه کرد: براین اساس رنگ آمیزی این باند در دو گام تعریف شد. همچنین اقدامات دیگری مانند بهسازی سامانه روشنایی باند و استریپ سازی (ازبین بردن علف‌های هرز کناره باند) آن در دستورکار قرار گرفت.
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی با بیان اینکه یکشنبه اول آبان ماه، رنگ آمیزی هشتصد متر دوم باند به پیمانکار واگذار شد، اظهار کرد: برای این موضوع به پیمانکار ۱۰ روز فرصت داده شده است. برای این رنگ آمیزی باند بسته شده است. البته اکنون میانگین تردد‌های هوایی در مشهد کم است و این مسدودسازی باند خللی در پرواز‌ها ایجاد نکرده است.

وی درباره پروژه بهسازی روکش آسفالت فرودگاه مشهد نیز گفت: یکی از پروژه‌های مهم مربوط به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بعد از توسعه محل پارک هواپیماها، ترمیم روکش باند آن بوده است و این پروژه سال آینده آغاز خواهد شد.

امانی درباره اعتبار موردنیاز این پروژه خاطرنشان کرد: محل اعتبار این پروژه باید تعیین و بعد باید با برگزاری مناقصه پیمانکار آن جذب شود. تعیین اعتبار موردنیاز برای اجرای این پروژه نیازمند مطالعه است که گام مطالعاتی آن اواخر سال انجام خواهد شد. آن زمان است که میزان اعتبار و مدت اجرای پروژه مزبور نیز برآورد خواهد شد.
به نظر می‌رسد با یک حساب سرانگشتی مهلت ۱۰ روزه پیمانکار برای رنگ آمیزی هشتصد متر دوم باند فرودگاه مشهد چهارشنبه هفته آینده ۱۱ آبان به پایان می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->